tisdag, augusti 2

Sidewalk Express

Jag och Pierre har varit i stan (Göteborg) idag på eftermiddagen. Vi skulle köpa ett par förfesthögtalare till Bulgarienresan. Men det gick inte så jättebra för dom fanns inte när vi skulle köpa dom på Clas Ohlsson i femman. Så då sa dom att dom kunde lägga undan ett par på Bäckebol, bara det att jag och Pierre hörde det som "Backaplan". Det blev lite jobbigt att hitta Clas Ohlsson på Backaplan kan jag säga, vi frågade kanske 10 personer, kollade i en telekatalog, ringde 118 118 och Clas Ohlsson själva, alla sa att det inte fanns någon på Backaplan, vi blev asarga för vi var säkra på att det fanns. Men men. Det fanns ingen där. Så vi köpte inga högtalare.

Nu är vi på Nils Ericsson Terminalen och väntar på tåget som är synkat med bussarna i KBA, den går om 40 min. Så därför sitter vi här, på Sidewalk Express. Over and out.

1 Comments:

Blogger Erika said...

hahaha, så jävla klantigt =P. OCH VARFÖR SVARAR DU INTE NÄR JAG RINGER?! gay

onsdag, 03 augusti, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home