fredag, september 23


Idag är en bra morgon. Det är kaffets förtjänst! Puss på mitt kaffe!




+ Kaffe på "morgonen" helt utan stress
+ Sol utomhus
+ Inte för varmt inne eller ute
+ Silverstein på högsta volym
+ Kaffe
+ Planera inköp av diverse ting, just nu en cool keps som jag vill ha på lördag
+ Att vara frisk från körtelfeber
+ Kaffe
+ Min dator
+ Att äntligen ha en kontroll till förstärkaren, så jag kan höja och sänka från sängen
+ Att jag får 80% av min lön när jag är hemma
+ Min underbara poddipoddi-iPod
+ Att framtiden är lite oviss, med jobb och så (hatar mönster)
+ Att lönenen kommer om två dagar (kanske kommer idag)
+ Jag har svårt att komma på -
/////
- ATT FRITITDSKORTET INTE GÄLLER INNAN 1600
- Att börja jobba på måndag igen

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Washington Blade Online
EDITORIAL Cold water poured on trans Katrina refugee After five homeless days from Hurricane Katrina, all trans New Orleans evacuee Sharli'e Dominique wanted was a shower.
Hi, I was just blog surfing and found you! If you are interested, go see my High Gas Prices related site.

fredag, 23 september, 2005  
Blogger maua said...

From the very author of this page:
fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou fuckyou

yours truthfully

fredag, 23 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home