fredag, september 9

OH MY GOOD DEAR NON EXISTANT GOD IM TIRED AND I REALLY NEED TO SLEEP

Klockan är 06:07 och jag har just sett på två avsnitt av The O.C.
Jag har börjat komma in i nattskiftslivet nu. Jag är iof fett trött och fett hungrig. Bamsemusmen i hallen är väldigt lockande. Men en ostmacka med tomat är lika gott, men längre bort. Ska nog iaf gå ner och fixa nått nu...

---
(nu är jag nere i köket och kan inte skriva)
---

Sådär. Åt två äckliga korvar och gjorde en tallrik med havre och mjölk. Föresten så är det en riktigt maffig soluppgång nu. Det ser verkligen ut som om molnen är fyllda med lava. Sånna här stunder gillar jag. När man lixom ser nånting stort och fint, och man är ensam. Då kan man lixom fundera. Jag gillar att vara ensam.
Fast jag har kommit på, efter jag slutade skolan att jag verkligen gillar att umgås med människor. Insåg inte riktigt det på samma sätt när jag gick i skolan. Men men.

Detta blev inte direkt en samlad blogpost, men skratta på det du, snuskatt.

1 Comments:

Blogger Erika said...

du är knäpp och jag tror att du ljög. du var inte nere i köket när du skrev det ^^

fredag, 09 september, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home