torsdag, oktober 6

Denna bilden var jättejobbigt att göra. Men det skiter ju alla i ändå. Wogh. Togh. Moh.

Story of the Year har (eller ska) släppt/släppa ett nytt album. Det fräcka med piracy är ju att man kan få skivan innan den börjar säljas, den heter iallafall "In The Wake Of Determination" och verkar vara bra, har bara lyssnat på den en gång och den är i stil med föregående album (thumbsup).

Även Thrice har släppt/ska släppa ett nytt album, som heter "Vheissu" Dom kör en "Slipknot" och gör ett lugnt album, det går inte hem hos mig lika väl som Slipknot gjorde. Har dock inte lyssnat så jättenoga. Så jag kanske kommer att ändra mig.

Jag har köpt en Death Cab tshirt! Den är fetsnygg. Kommer enligt uppgift från en kompis ta 13 till 15 arbetsdagar innan jag får den, det är segt... tröjan ser ut såhär. Är faktiskt ganska sugen på att köpa en The Postal Service plånbok. Dom finns på Cinderblock... Dom är ju så jävla sköna, kostar 20 dollars, plus typ 4$ i frakt. Rätt lugnt, det är billigt att beställa från Usa! Yay may!

1 Comments:

Blogger Erika said...

Du kan ju inte svika dina silvertejpisar! Just det ja. Elin skulle vilja beställa en bambakortshållare som hon ska ha i sitt skåp :P. Hon är fortfarande lika fascinerad av dina silvertejpskreationer. haha.

torsdag, 06 oktober, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home