lördag, oktober 8

Kom hem och blev trött

Nu har jag kommit hem. Har fixat mig en fredagskvällsmat. Lyxigtvärre!

Bilden ser lite pundig ut men såkandetbli.

--------

Klockan 3:20 pratar jag med pierre på telefon, efter typ 5 missade samtal och två sms. Han vill köpa min sprit... Han och Elina och Forsman har någon form av "fest". Dom är hos Forre och spelar tekken och gör nått. Forsman även kallad Fredrik är nykter, Elina har varit på fest och pierre är smålullig. Efter mycket om och men köper dom min lilla mängd sprit för 50kr samt dom kommer och hämtar mig på jobbet. Köper min sprit och åker iväg hem till sitt krypin.GodJul.


Nu sitter jag här och unnar mig två öl, det är ju trots allt fredag och jag har jobbat över. Känns rätt bra nu. Minst 1000kr i kassan efter skatt. Rätt bra för en fredagkväll.

WoTohMo = Det är ett gott liv.