lördag, november 26

Den tredje. Nu har jag slut på liknande bilder! Denna kan egetligen inte vara en bild i seien "pixels" som jag har valt att kalla den, för jag har inte ritat till något på samma sätt som jag har gjort på dom andra bilderna, well hell!





Lägesrapport på Dreamhack:
Har sovit 4 timmar, ligger på en lagom nivå! Börjar bli trött nu men det är inga problem att kämpa emot det. Värre borde det vara för pierre, han har inte sovit något ännu. Han tycker det är skojj. Jag har vunnit en tävling här på dreamhack, man skulle stå på en snowboard/skateboard al'a tjur som snurrar. Det var åtta som startade och jag var bäst =) Vann ett flak Jolt och allting sändes ut på bigscreen. Himla roligt. Sen har jag även goda chanser på att vinna en så kallad barebone-dator, det är som en liten stationär dator. För att få vara med i den tävlingen var man tvungen att hitta en speciell lapp som man kunde skriva sin motivering på, det finns ett begränsat antal sånna här på dreamhack, skrev iaf en fet liten text om varför jag ska få datorn. Hoppas jag vinner!