torsdag, november 10

När jag vaknar imorgon ska jag se på Lost, sen ska jag plugga körkort, har inte funderat ut om jag ska jobba över två timmar imorgon innan jobbet. Men jag vet inte om jag vill... Det är ju så jävla tråkigt...

Ska göra halkörningen på fredag föresten. Ska jobba på torsdagnatt så jag kommer inte få sova någonting, kommer ju hem vid 0500 och vi ska vara på stora holm klockan 07:45. Eller det börjar så och man ska komma I GOD TID. Fan detta kommer bli jobbigt. Men men det får bli väl.

DETÄRETTGOTTLIV-även om det är fyllt av saker att göra hela tiden. Jag saknar fan att ha tråkigt. Det är något som jag har tänkt på det senaste faktiskt. Det är fan jävligt lyxigt att ha tråkigt och att vara uttråkad. Det är det... Men som någon sa: Gräset är grönare på andra sidan. När man har tråkigt så vill man ju ha saker att göra. Lagom är bäst, men just nu tycker jag att det är lite mycket. Egentligen skriver jag bara på nu, det är mest för att det går så bra att skriva utan att kolla på tangentbordet. Hela detta stycket har jag bara kollar ner en gång och det var när jag gjorde kolontecknet där uppe. Tufft va? Så kan det gå om haspen är på. TUT

1 Comments:

Blogger Rebecca said...

hahaha. jag älskar det sista stycket.

torsdag, 10 november, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home