lördag, december 24

.......

Det är så jävla sjukt. Jag fattar det inte. Om några timmar sitter jag på ett plan som tar mig långt långt hemifrån, och där ska jag stanna i ett helt år innan jag kommer hem igen. Jag har ingen resfeber eller någonting, jag har verkligen inte kopplat det. Undrar när jag kommer göra det. Det är en ganska bra jul föresten, sitter nere i storarummet och tittar på tv och äter godis med min familj och mina kusiner och pierre. Farmor och farfar och mormor har åkt hem. Farmor började gråta när vi sa hejdå. Känns konstigt. Nästa blog sker antagligen i ett annat land. Om jag inte får för mig att leka lite på flygplatsen. Om det finns ström. Nu ska jag gå ner igen. God Jul och snart kommer jag hem igen. Då ska jag träffa alla här hemma igen. Längtar redan till det! Vill inte skriva några namn för jag kommer säkert glömma någon isåfall. Ni vet vilka ni är.

Det känns inte som om detta blev ett så välkomponerat inlägg precis, men jag är lite....JAG VET INTE.