söndag, december 11

Hohoooooo

Nu sitter man här på nisseterminalen och väntar på spårvagn nummer 1. Klockan är 04:21 och vi ska till frölunda torg, för att gå vidare till pierres syrras+pojkväns lägenhet. Jag sitter tryggt på nycklarna i min högra bakficka. Vagnen går 04:53 och självklart sätter man sig vid sidewalk express om man har chansen.

Vi har varit på Pustervik, sen blev vi bjudna till en hemmafest nån jävla stans, det var ascoolt. Just nu kom det fram ett fyllo till mig och köpte en cigg för en spänn, sen låna han min tändare. Får se om jag får tillbaka den snart. Det är inte direkt så det är nån big deal om jag får tillbaka den.

Men iaf det var jag och Pierre och Britta och Kristin (en väldigt trevlig tjej som jag träffade för första gången ikväll) som var ute. Men det är iaf himla soft att inte behöva tajma nått tågfan hem till kba när man är ute såhär. Well hell. Jag funderar på att posta denna bloggen nu så jag inte fumlar bort den på nått sätt. Wihooooo. Hej!!!

2 Comments:

Blogger maua said...

indeed no prob mate

söndag, 11 december, 2005  
Blogger Erika said...

hoppas du tog hennes nummer. du kan ju vara med henne i två veckor nu då. hon var ju väldigt trevlig.

söndag, 11 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home