söndag, december 25

In Vienna!

Nu är jag och Adam i Wien. Vi har landat för någon timma sedan och allt har gått bra hittils, det blev lite jobbigt när vi inte visste ifall vi behövde grejja med vårat bagage själva eller om det gick på automatik, vi hittade inte rätt lappar men vi kom iaf fram till att det går av sig självt!
Vi åkte i ett litet plan, bara 50 pers fick plats. Det var en upplevelse i sig, men nu ska vi iaf åka ett skitstort plan! Det sla bli trevligt!

Jag har skickat sms till dig erika och till dig fredrik, vet inte om dom kom fram... Skriv gärna här ifall dom gjorde det!

Föresten så är det gratis WLAN på flygplatsen, riktigt coolt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hey darling! hoppas du har det bra..
god jul i efterskott om man kan säga så :)

kommer sakna dig, oh yes. ta hand om dig.

puss kristin

en korv tack!

söndag, 25 december, 2005  
Blogger Erika said...

jag fick båda smsen... men det första orkade jag inte svara på och det andra skrev jag ett svar till, men när jag kollade på mobilen klockan tolv märkte jag att jag aldrig skickat det...tänkte att det inte var så stor mening att skicka det då..
förövrigt vaknade jag klockan två idag.

har du kunnat sova något på planet ännu?

söndag, 25 december, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home