söndag, januari 1

Det här kortet är föresten taget från altanen på huset som vi bor i nu.


3 Comments:

Blogger Rebecca said...

ååh. behöver jag ens säga hur avundsjuk jag är?!

söndag, 01 januari, 2006  
Blogger Erika said...

men va?! ge mig.

(vi måste prata! det hände jättemycket på nyår)

söndag, 01 januari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hej Emil!
Jätte roligt att läsa din blogg. Skönt att ni har det bra och att ni har så kul. Jag är hos farmormormor nu, hon fyller år i dag. "De andra" kommer senare. jag har sovit här i natt. Vi var på mc-mässa igår. Jag har köpt mig en stor jäkla HD, 1200cc. Sååå snygg! Snart är det vår och gissa om jag ska ut å köra då. Men ni har det varmt o gosigt har jag förstått. bruna som pepparkakor? ha det så gott Emil, vi hörs igen. Stor kram från Maud

söndag, 29 januari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home