onsdag, februari 15

Första dagarna i skolan!

I måndags var våran första dag i skolan! Vi kom dit vid kl 10.00, i 33 gradig värme. Sen gick vi på ett välkomstmöte för "Division of Humanties" Det är där min och adams och många andras linjers namn samlas under. Vi fick massa information, och massa papper och grejjer. Sen gick vi och fick papper på när vi ska samlas med våra linjer. Så på torsdag blir det möte med "klassen". Dock bara den internationella delen, för det är bara utlänska elever den första vekcan. Allt är anpassat för folk som precis har kommit till Perth, så att man ska ha tid att fixa med telefon, internet och allting, men det har vi redan gjort! Så igår var vi bara på skolan och kollade lite, idag ska vi inte ens åka dit.

Tjejerna har inte kommit, Adam och dom hade inte planerat så mycket så dom fixade nog något annat... Well well vi kanske kommer att träffa dom snart ändå.

Det är sjuuukt mycket asiater på skolan, jag ljuger inte om jag säger att 80-90% av de internationella eleverna är asiater. Det är väldigt mycket blandade kulturer här i australien, väldigt mycket Brasilianare, Syd amerikaner, asiater, Nya Zeländare och en del från mellan östern och skandinavien. Jag tycker det är kanon!

Idag är det molnigt, och det är så himla skönt! Eller jag ångrade mig, det är ju kallt! 23 grader. Urk! Man får lite rysningar när man går ut. Haha.

Idag vet jag inte vad som händer... Vi kanske ska gå och se Kings Park, men det är inte så skoj när det är molnigt. Men men, något hittar vi ju alltid på!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Emil, det ar fam Alenhag som nu befinner sig i Thailand, o DAR ar d manga asiater ha ha..

Du verkar ha det kanonbra, du gjorde ratt som akte ivag, en san har chans ska man bara ta har i livet.

Vadret har e tokvarmt ca 35 grader o 28 i vattnet, sa vi klagar inte.

Ha det fortsatt bra, o va radd om dig! Kramis

onsdag, 15 februari, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gött att ni kommit i ordning.du kan ju köpa dej en halsduk om du fryser!eller långkallingar?Ha det gött, farsan.

onsdag, 15 februari, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home