måndag, april 24

100%

Jag har bestämmt mig nu. Jag ska åka hem till Sverige igen. Det känns bäst så, har gått och kännt på det några dagar nu och jag har mått jättebra när jag har tänkt på det.

Adam har med bestämmt sig, men han gör det andra valet, han vill stanna kvar... Det är jobbigt det här. Att lämna honom i sticket. Känns inte alls kul. Men det är såhär det får bli nu... Det är bättre att två personer gör som dom själv känner, än att en person gör som den andra vill...

Detta gör läget lite annorlunda med lägenheten och det. Jag tänker hjälpa adam med hyran så mycket jag kan. Det är det minsta jag kan göra... Vi har en del att diskutera men allt kommer ordna sig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Emil !
Mormor sitter här bredvid, hon stödjer ditt beslut. Hoppas att du mår bra ? Då ses vi kanske till sommaren eller????
Kram mormor

måndag, 24 april, 2006  
Anonymous Anonym said...

Skönt att du fattat ett beslut det kommer att bli bra.

Puss och kram mamma och pappa,(:

måndag, 24 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home