tisdag, april 18

Finally

Yes... Bilköpet har gjort så vi har kunnat ta oss till nya platser, och på dessa nya platser har det funnits möjlighet att köpa riktiga kaffekokare. Så nu kan jag koka vanligt kaffe, no more mr snabbkaffe.

Imorgon ska jag och gänget åka och simma med delfiner, bara för att vi kan lixom. =) Det kostade typ 1100kr men det är det nog värt! Sen efter delfinsimmningen ska vi vidare till Margret River, en fin fin strand där det tydligen är bra att surfa och grejjer. Vi ska nog leta upp något vandrarhem där då det är rätt så långt bort, som Göteborg - Malmö kan jag tänka mig!

Idag fyller Papi år, ska ringa snart. Grattis och I love you!

2 Comments:

Blogger Erika said...

ååh, jag vill också simma med delfiner!

tisdag, 18 april, 2006  
Blogger Rebecca said...

härligt med kaffet du! det gör mig varm i hjärtat.

tisdag, 18 april, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home