söndag, april 9

Funeral For A Friend

Inte bloggat på länge. Jag ursäktar! Men man har jämt så mycket att göra.

I fredags var jag och Adam på Funeral For A Friend, ett hardcore/rockband som spelade här i Perth. Dom är från England ursprungligen. Om ni vill kolla på bilder/filmer därifrån föreslår jag att ni beger er till Adams blogg, då han har lagt upp det där! Adressen finns till höger i länklistan men jag ni kan klicka HÄR med.

På torsdagen var vi på Adventure World. Det är typ ett lekland/vattenland/tivoli. Det var ganska så skojj!!! Mådde riktigt dåligt efteråt, var trött, snurrig och illamående, hade åkt massa grejjer, ätiti dålig mat, massa cola och milkshake. Sen när vi skulle hem tog vi fel buss, eller rätt buss men åt fel håll så det tog en extratimma att ta sig hem. Men men!!!

Nu är det söndag och jag sitter och gör läxa. Det är alltid mycket att göra!!!