torsdag, maj 4

Blev inget shoppande idag, tar det imorgon istället. Vaknade sent så jag bestämde mig för att ta det lugnt idag! Men jag fick i alla fall ringt min landlord och sagt att jag flyttar ut, var inte problem med det. Var skönt att få det överstökat, det har varit det jobbigaste att ta tag i nämligen, nu har jag en seriös sak kvar att ta reda på och det är att kolla upp hur det ligger till med mitt visum och det. Ska ta det imorgon! Imorgon hämtar jag även upp min flygbiljett! Så snart kommer jag hem till Fil och Tv 4 Göteborg!

1 Comments:

Blogger Adam said...

Tv4 göteborg??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Fy *slår med en spade i huvudet* Fy! Dåligt ! *fortsätter slå* Dumt!! *slår blodig...*

fredag, 05 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home