söndag, maj 14

Malaysia

Jaaa då sitter man nu i Kuala Lumpur i Malaysia!
Första stoppet nu. Resan tog nog 4 timmar, helt okej!

Sitter på Burger King nu, åt lite mat här då dom inte hade fattat att jag skulle ha glutenmat på planet! Men jag fick lite mat iaf, har fixat det nu så jag ska få mat på denna resan, hoppas det funkar nu för jag tror flygtiden ligger runt 7h nu.

Fan vad jag gillar när man bara kan ploppa upp datorn mitt på BurgerKing och få internet helt gratis, service =]

Nu ska jag packa ihop mig och bege mig till gate C15 och sitta och vänta där!

Kanske bloggar i Wien om typ 9 timmar (puh) om det finns internet! Snart är jag hemma. Kramar!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Göttbrollan!Coolt med internet på flygplatsen ja!!

Skickade ett SMS precis till ditt svenska abb, men vet inte villket du använder.

Hoppas detordnar sig med käket på långflygningen. Sparka dom på pungen annars och hälsa från mig!!

Morsan o farsan hälsar också!

/Fredrik

söndag, 14 maj, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home