tisdag, maj 16

Surprise

Jaaaaaaa...

Har svårt att få ut allting i ord, men jag ska försöka.

Igår, samma kväll som jag kom hem så skulle jag och Pierre hem till honom och ta det lugnt och lana lite... Trodde jag.
Men när Pierre slänger nyckeln till mig och jag öppnar dörren helt ovetande så står ta mej fan hela gänget där inne och skriker HEEEEEEJ.
Jag blev så JÄVLA överraskad! Det var nog meningen och det lyckades så bra. Jag tror aldrig jag har varit så lycklig som jag var då. Helt underbart. Ruskigt svårt att få ner det i ord nu men :D

Känns så bra o vara hemma TACK: Pierre, Matte, Ola, Forsman, Sanna, Emma, Lina, Annie, Gabbie, Malin och Jessica!




---- Kommer föresten inte blogga så mycket mer på denna nu när jag är hemma och allt. Känns som jag inte har så mycket mer att rapportera om osv osv. ----

3 Comments:

Blogger Adam said...

hallå! jag vill la veta va du gör nu för tiden!!

onsdag, 17 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jag vill också veta vad du gör, vilka kläder du har, om du borstat tänderna, cyklat hem från en fest, sålt kaniner, målat löv, vädrat lungorna, rakat ryggen, adopterat m.m.

Hej hej (hej)

lördag, 20 maj, 2006  
Anonymous Anonym said...

Vet att det här kmr låta rätt sjukt med tanke på att jag bor i sthlm och aldrig träffat dig men jag drömde om dig :s ..

söndag, 04 juni, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home