måndag, maj 15

Wien

Jaa nu har jag komit så här långt! Känns braa, närmar mig sverigen nu! :) Resan hit tog 8 timmar. Gick förvånansvärt lätt. Satt i mittraden som har sex stycken säten, bara min och en till var upptagen så jag kunde ligga ner! Jävligt skönt. Dom planen är ju stora... 747 eller 777 - Boeing så man kan sträckapå benen och vandra omkring rätt bra.
Maten ordnade sig okej! Fick iaf mat i magen...

Nu är klockan 06:57 lokal tid och boardingen börjar 9:45... Undrar vad jag ska göra så länge... Laddar iPoden med det batteri som är kvar i datorn nu. lalalal...Emil har inget att göra.... Kanske ska gå och äta något, och ta en kopp kaffe, den där flygplansmaten är bra konstig, mättar som en hamburgare på mc donalds..dvs i en timme eller två.

Nu kan jag föresten nås på mitt svenska telefonnummer igen... Ska se om jag fortfarande kommer ihåg det 0702 146390..tror jag det är. Aja. Kanske bloggar igen om jag får tråkigt, (eller hittar ström till laptopen)